Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową i obiecuje, że użytkownicy urządzeń marki będą teraz mogli szybko rozwiązać swoje problemy i otrzymać wsparcie. Można zadzwonić albo wysłać pytanie e-mailem.Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową specjalnie dla swoich polskich użytkowników. Infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 20:00, pracownicy będą również odbierać pytania zadawane e-mailem. Usługa jest bezpłatna i dostępna pod numerem i e-mailem:
+48 800 111 332
service.pl@xiaomi.com
Zobacz: Xiaomi Redmi Note 11 - znamy już specyfikacje i ceny trzech modeli!
Co można załatwić przez infolinię Xiaomi?
Ta nowa forma wsparcia ma przede wszystkim pomagać w rozwiązywaniu problemów polskich użytkowników dotyczących napraw urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej upływie. Będzie można za jej pośrednictwem umówić się na serwis sprzętu, sprawdzić status zlecenia lub złożyć reklamację.
Co ważne nie jest to infolinia sprzedażowa, więc dzwoniący nie uzyskają tam informacji o sklepowej ofercie producenta, dostępności modeli czy ich cenach.
Zobacz: Samsung, Apple i Xiaomi na podium globalnego rynku smartfonów w 3q2021 wg Canalys
Zobacz: Xiaomi 11 Lite 5G NE ruszyła przedsprzedaż w Polsce
Fatal error: Cannot redeclare LINK_VAULT_ShutdownFunction() (previously declared in /home/dealer/kasat/pkg/media/news/html/lv8XKjw2kktaWG7gvN.php:1380) in /home/dealer/kasat/pkg/media/news/html/lv8XKjw2kktaWG7gvN.php on line 1386